Sunday, 25 October 2015

Kitab o Sunnat | habib bhati

==================
بِسْمِ اللّٰہِ الْرَحْمٰنِ الْرَحِیم ہ

Naam nihaad markazi jamiyat ahle-hadith sameet la-mazhab ghair muqallideen ke jumla firqon ke ulama aur ghair ulama se chand sawalat

(1) kitab w sunnat ki jin aayaat o riwayaat mein bazahir ta'aruz ho aur wo nusoos maloom-u-ttaqdeem wa-ttakheer (معلوم التقدیم والتاخیر) na hon, ya kisi lafz mein kai maana ka ehtemal ho to KYA kisi eak maana ya eak riwayat ko tarjeeh dekar us par amal kiya jayega?
Ya eak hi waqt me har riwayat aur har maana par amal kiya jayega?
Daleel me apna khayal ya aqwaal e rijaal pesh karne ke bajaye sareeh nass e Qurani ya sahih, sareeh, gaer ma'ariz hadith pesh karen.

(2) Kitab o Sunnat ki jin aayaat o riwayaat mein bazahir taaruz ho, aur wo nusoos maloom-uttaqdeem wa-takheer na hon, ya kisi lafz mein kai maana ka ehtemal ho to kisi eak maana ya eak riwayat ko tarjeeh kon dega? Nabi ya gaerr Nabi?
Daleel me apna khayal ya aqwaal e rijaal pesh karne ke bajaye sareeh nass e Qurani ya sahih, sareeh, gaer ma'ariz hadith pesh karen.

(3) Agar ghair Nabi, to wo tatbeeq o tarjeeh  (تطبیق و ترجیح) dene ka ahel hoga ya na-ahel?
Daleel me apna khayal ya aqwaal e rijaal pesh karne ke bajaye sareeh nass e Qurani ya sahih, sareeh, gaer ma'ariz hadith pesh karen.

(4) Kitab o sunnat ki aayaat o riwayaat se masaail e ghair mansoosa ka istanbat (استنباط) kon karega? Istanbat ki salahiyat rakhne wale ulul-amr aur Mujtahid? Ya na-ahel aur gaer Mujtahid?
Daleel me apna khayal ya aqwaal e rijaal pesh karne ke bajaye sareeh nass e Qurani ya sahih, sareeh, gaer ma'ariz hadith pesh karen.

(5) wo gaer Nabi jo Kitab-o-sunnat ki aayaat-o-riwayaat se masaail ka istanbat nahi kar sakta, ya nusoos-e-mutaariza mein tarjeeh ya tatbeeq dene ka ahel nahi,  wo Kitab-o-sunnat ke in masaail par kis tarah amal karega? Istanbat karne wale ulul-amr aur Mujtahid ki itaat aur taqleed karke?
Ya kam ilmi aur kam fahemi ke sath khud ijtehad karke?
Daleel me apna khayal ya aqwaal e rijaal pesh karne ke bajaye sareeh nass e Qurani ya sahih, sareeh, gaer ma'ariz hadith pesh karen.

(6) Kitab-o-sunnat ke darj bala istanbati aur ijtehadi masaail me فاسءلوا اهل الذكر par amal karte hue ulul-amr aur Mujtahid ki itaat aur itteba karne wala shakhs muqallid kehlayega ya gaer muqallid?
Daleel me apna khayal ya aqwaal e rijaal pesh karne ke bajaye sareeh nass e Qurani ya sahih, sareeh, gaer ma'ariz hadith pesh karen.

(7) masaaile ghair mansoosa ya riwayaate mutaariza mein kisi eak pahelu par ahle istanbat yani ulul-amr aur mujtahideen muttafiq ho jayen to unke is ijma aur ittefaq ko maanna lazim hoga ya nahi?
Daleel me apna khayal ya aqwaal e rijaal pesh karne ke bajaye sareeh nass e Qurani ya sahih, sareeh, gaer ma'ariz hadith pesh karen.

(8) Mujtahideen ke darj baala gaer mutanaza aur ijmayi ijtehad ko maanna taqleedan mumkin hoga ya gaer muqallid bankar?
Daleel me apna khayal ya aqwaal e rijaal pesh karne ke bajaye sareeh nass e Qurani ya sahih, sareeh, gaer ma'ariz hadith pesh karen.

(9) Hanafi, Maliki, Shafai,  aur Hanbali nisbat, masla BANANE ki nisbat hai ya Kitab-o-sunnat ke mutabiq masla BATAANE ki nisbata hai? istanbati masaail par amal karne wala shakhs, in masaail par amal karne ki bunyad par agar apni nisbat, Mustanbit, Mujtahid, Faqeeh, Ahle-zikr aur Imam ki taraf lagaye aur apne apko Hanafi, Maliki, Shafai ya Hanbali kehe to ye jayez hai ya najaez aur shirk?
Daleel me apna khayal ya aqwaal e rijaal pesh karne ke bajaye sareeh nass e Qurani ya sahih, sareeh, gaer ma'ariz hadith pesh karen.

(10) kya ulul-amr ke ijmayi masaail ka inkar karne wala shakhs, Quran ki aayat " وَمَن یُّشَاقِقِ الرَّسُولَ مِن بَعدِ مَا تَبَیَّنَ لَہُ الہُدٰی وَ یَتَّبِع غَیرَ سَبِیلِ الموْمِنِینَ نُوَلِّہ مَا تَوَلّیٰ وَ نُصلِہ جَہَنّم وَ سَآءَت مَصِیرًا " (سورہ نسآ ١١) ka misdaq, sabeelul  momineen se munharif, aur mustahiq fin-naar hoga ya nahi?
Daleel me apna khayal ya aqwaal e rijaal pesh karne ke bajaye sareeh nass e Qurani ya sahih, sareeh, gaer ma'ariz hadith pesh karen.                              !!!!!!!!!!!!!!!!!


نام نہاد مرکزی جمعیت اہل حدیث الہند سمیت لا مذہب غیر مقلدین کے جملہ فرقوں کے علماءو غیر علماء سے چند سوالات

۱)     کتاب و سنت کی جن آیات و روایات میں بظاہر تعارض ہو،اور وہ نصوص معلوم التقدیم والتاخیر نہ ہوں یا کسی لفظ میں کئی معنٰی کا احتمال ہو،تو کیا کسی ایک معنٰی یا ایک روایت کو ترجیح دے کر اس پر عمل کیا جائے گا
یا
بیک وقت ہر روایت اور ہر معنٰی پر عمل پیرا ہونا پڑے گا؟
دلیل میں اپنا خیال یا اقوالِ رجال پیش کرنے کے بجائے صریح نص قرآنی یا صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش کریں.

۲)        کتاب و سنت کی جن آیات و روایات میں بظاہر تعارض ہو،اور وہ نصوص معلوم التقدیم والتاخیر نہ ہوں یا کسی لفظ میں کئی معنٰی کا احتمال ہو،تو کسی ایک معنٰی یا ایک روایت کو ترجیح کون دےگا، نبی یا غیر نبی؟
دلیل میں اپنا خیال یا اقوالِ رجال پیش کرنے کے بجائے صریح نص قرآنی یا صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش کریں.

۳)    اگر غیر نبی، تو وہ تطبیق و ترجیح دینے کا اہل ہوگا یا نا اہل؟
دلیل میں اپنا خیال یا اقوالِ رجال پیش کرنے کے بجائے صریح نص قرآنی یا صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش کریں.

۴)     کتاب و سنت کی آیات و روایات سے مسائل غیر منصوصہ کا استنباط کون کرے گا؟استنباط کی صلاحیت رکھنے والے اولوالامر اور مجتہد یا نا اہل و غیر مجتھد؟
دلیل میں اپنا خیال یا اقوالِ رجال پیش کرنے کے بجائے صریح نص قرآنی یا صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش کریں.

۵)     وہ غیر نبی جو کتاب و سنت کی آیات و روایات سے مسائل کا استنباط نہیں کر سکتا،  یا نصوصِ متعارضہ میں ترجیح و تطبیق دینے کا اہل نہیں، وہ کتاب و سنت کے اِن مسائل پر کس طرح عمل پیرا ہوگا؟ استنباط کرنے والے اولوالامر اور مجتہد کی اطاعت و تقلید کرکے
یا
کم علمی و کم فہمی سمیت خود اجتہادی کر کے؟ دلیل میں اپنا خیال یا اقوالِ رجال پیش کرنے کے بجائے صریح نص قرآنی یا صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش کریں.

۶)     کتاب و سنت کے درج بالا استنباطی و اجتہادی مسائل میں فسئلوا اہل الذکر پر عمل کرتے ہوئے اولوالامر اور مجتہد کی اطاعت و اتباع کرنے والا شخص اصطلاحی اعتبار سے مقلد کہلائے گا یا غیر مقلد؟
دلیل میں اپنا خیال یا اقوالِ رجال پیش کرنے کے بجائے صریح نص قرآنی یا صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش کریں.

۷)     مسائل غیر منصوصہ یا روایات غیر متعارضہ میں کسی ایک پہلو پر اہل استنباط یعنی اولوالامر اور مجتہدین متفق ہو جائیں تو ان کے اس اجماع اور اتفاق کو ماننا لازم ہوگا یا نہیں؟
دلیل میں اپنا خیال یا اقوالِ رجال پیش کرنے کے بجائے صریح نص قرآنی یا صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش کریں.

۸)    مجتہدین کے درج بالا غیر متنازعہ اور اجماعی اجتہاد کو ماننا تقلیداً ممکن ہوگا یا غیر مقلد بن کر؟
دلیل میں اپنا خیال یا اقوالِ رجال پیش کرنے کے بجائے صریح نص قرآنی یا صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش کریں.

۹)    حنفی،مالکی،شافعی اور حنبلی نسبت، مسئلہ بنانے کی نسبت ہے یا کتاب و سنت سے مسئلہ نکالنے کی نسبت ہے؟ استنباطی مسائل پر عمل کرنے والا شخص، ان مسائل پر عمل کرنے کی بنیاد پر، اگر اپنی نسبت، مستنبط،مجتہد ،فقیہ، اہل ذکر اور امام کی طرف لگائے اور اپنے آپ کو حنفی،مالکی، شافعی یا حنبلی کہلوائے تو یہ جائز ہے یا شرک؟
دلیل میں اپنا خیال یا اقوالِ رجال پیش کرنے کے بجائے صریح نص قرآنی یا صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش کریں.

۱۰)     کیا اولو الامر کے اجماعی مسائل کا انکار کرنے والا شخص" وَمَنْ یُشَاقِقِ الرَّسُوْلَ مِنْ بَعْدِ مَا تَبَیَّنَ لَہُ الْھُدٰی وَیَتَّبِعْ غَیْرَ سَبِیْلِ الْمُؤْمِنِیْنَ نُوَلِّہ مَا تَوَلّٰی وَ نُصْلِہ جَہَنَّم ط وَسَآءَتْ مَصِیْراً " (سورہ نساء ۱۱) کا مصداق،سبیل المؤمنین سے منحرف اور مستحق فی النار و السقر ہوگا یا نہیں؟
دلیل میں اپنا خیال یا اقوالِ رجال پیش کرنے کے بجائے صریح نص قرآنی یا صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش کریں.

No comments:

Post a Comment